اشتراک
همه مدارك

همه مدارك

تصاویر خارجی :

استفاده از شیشه در نمای ساختمان موجب ارتباط بصری بین داخل و خارج بنا با حفظ حریم مشخص، می باشد. شیشه به عنوان عنصری که باعث شفافیت در دید و فضا وکنترل نوربه داخل بنا می شود را می توان عنصر جدا نشدنی در معماری مدرن دانست. استفاده از سیستم نمای شیشه ای (کرتین وال) علاوه بر زیبایی بصری، از مزایای زیادی برخوردار است . عایق حرارتی و صوتی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار است، نمای کرتین وال از ترکیب پروفیل های آلومینیومی و اتصالات نصب به همراه عایق بندی آب و هوا و یک متریال پوششی تشکیل شده است.

همکف :

طبقه هم کف تجاری به مساحت 400 متر مربع  به طور یکپارچه و بدون هیچ ستونی در وسط سالن با ارتفاع 5.7 متر و عرضی به اندازه 5/14 متر که در نوع خود بی سابقه بوده متناسب برای داشتن یک سالن نمایشگاهی  متفاوت جهت به نمایش گذاشتن انواع فرش اعم ماشینی و دستی و تابلو فرش می باشد. پلان آزاد و بدون پیچیدگی بنا باعث ایجاد یک شو روم مناسب و استفاده حداکثری از فضای مفید برای کاربری مذکور شده است؛ ورودی سالن دارای یک ووید به ارتفاع 10 متر باعث ایجاد جلوه بصری برای مشتریان در هنگام ورود به فروشگاه می باشد. استفاده از نمای تمام شیشه موجب کنترل نور به داخل بنا وگستردگی در دید میشود؛ بهره مندی از نور کافی از نقاط قوت بنا در کاربری فروشگاه فرش می باشد. از سنگ به عنوان عنصر اصلی نمای داخلی استفاده شده است که علاوه بر جذابیت های بصری از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. نحوه دسترسی طبقه همکف از طریق پله تمام سنگ  اکسپوز و آسانسور لوکس 30 نفره به طبقه های زیر زمین و بالکن می باشد .

بالکن تجاری:

بالکن تجاری به مساحت 325 متر مربع و ارتفاع 7/5 مترمتناسب با کاربری فرش فروشی، فضایی است با زاویه دید وسیع و دارای ارتباط بصری با طبقه همکف، در نقشه بالکن همانند طبقه همکف نیز هیچ ستون اضافی در وسط سالن  وجود ندارد و همین امر موجب استفاده کامل از فضای این طبقه می شود. بالکن و طبقه همکف از طریق راه پله تمام سنگ و آسانسور لوکس 30 نفره با یکدیگر ارتباط دارند،  متریال  داخلی بالکن از سنگ بوده و دارای جانپناه  شیشه ای سکوریت در انتهای سالن می باشد.

زیرزمین:

طبقه 1- تجاری به مساحت 400 متر مربع و ارتفاع 4/6 متر دارای یک سالن نمایشگاهی و انباری به مساحت 94 متر مربع جهت نگه داشتن کالا ، فضایی بسیار مناسب برای کاربری مذکور ایجاد کرده است.  طبقه 1- و همکف از طریق راه پله تمام سنگ و آسانسور لوکس 30 نفره به یکدیگر مرتبط می شوند. لازم به دکر است تمامی دیوار های زیر زمین با دیوار برشی ضد آب  برای امنیت بیشتر پوشش داده شده است .

Info

  • Date : 29.01.2020